ПРО БІЗНЕС У ПАРІ З ЧОЛОВІКАМИ ТА СЕКРЕТИ УСПІХУ: ЛАЙФХАКИ ВІД ЖІНОЧОГО КОМ’ЮНІТІ CONNECTING WOMEN

P

Розповідаємо, як пройшов жіночий бранч Dream and Do.

Поки термометр втрачає свідомість від спекотної погоди, ми знайшли нову порцію натхнення та мотивації на Алясці! В київському ресторані Alaska відбувся жіночий бранч Dream and Do від спільноти Connecting Women та «Жінка України». Спікерками заходу стали засновниця проєкту Eat Easy Тетяна Ізмайлова та авторка ідеї та співзасновниця проєкту 1dea.me Ксенія Фурcова. Модераторкою події традиційно була президентка та власниця холдингу «Едімедіа» Інна Катющенко.


Інна Катющенко


Ксенія Фурcова


Тетяна Ізмайлова

Цього разу темою бранчу було обрано жіночі стартапи, шлях до успіху та всі можливі нюанси, з якими може стикнутися кожна жінка під час створення власного бізнесу. Пропонуємо вам зануритись у цей наповнений яскравою жіночою енергією день.

О десятій ранку наше таксі зупинилось за адресою вул. Січових Стрільців, 20, прямісінько біля ресторану середземноморської кухні Alaska. На вході нас радо зустріли велкам-дрінками від одного зі спонсорів бранчу — бренду здорової їжі та напоїв Eat Easy. Для початку насолодилися прохолодою та інтер’єрами закладу, познайомились з організаторками заходу, зробили перші фото та вибрали найзручніші місця.

Серед гостей події — бізнесвумен, лікарки, косметологині, психологині, візажистки, стилістки, рестораторки, гуру та наставниці, флористки, спеціалістки з маркетингу.


Офіційна частина почалась о 10:30, коли спікерки заходу Тетяна Ізмайлова та Ксенія Фурсова зайняли свої місця на сцені. Між ними — модераторка Інна Катющенко, яка повідомила тему бранчу-дискусії: «Dream and Go — як зробити зі своєї мрії успішний стартап». Натхненниця події подякувала партнерам: ресторану Alaska Kyiv — за теплий прийом та високий сервіс, компанії IDS — за природну воду Morshinska, Tulpania Floral Concept Store — за чарівні прекрасні букети, компанії EURO Lifecare — за спонсорську підтримку брендом «Поліфер», ISEI beauty market — за подарунки. Крім того, під час бранчу відбувся розіграш подарунків від медійного партнеру заходу — «Київські хроніки».

Першою про свою історію успіху розповіла Ксенія Фурсова. «Перші 10 підніжок не варто сприймати як знаки долі», — впевнена авторка ідеї та співзасновниця сімейного бізнесу українських дизайнерських подарунків 1dea.me, який представлений у 40 країнах світу.

«Ми йшли до Eat.Easy 7 років. Тому, хто не ризикує — той не п’є шампанського», — швидко підтвердила теорію Ксенії Тетяна Ізмайлова, засновниця проекту Eat Easy, авторка проєкту про самопізнання «Вологий подкаст».

«Я продала свою машину та отримала $20 000 на реалізацію проєкту Eat Easy. Третину довелось відразу віддати рестораторці, яка допомагала зі стартом. А далі потрібно було думати, що робити з їжею та доставкою, з кого краще почати. Спочатку замовлення доставляла навіть я сама на своєму маленькому Фіаті», — поділилась досвідом старту Тетяна Ізмайлова.

Після знайомства із першими кроками запуску стартапів ми дізнались про особисті принципи ведення бізнесу жінок.

Інна Катющенко поцікавилась про ставлення наших героїнь до грошей: «Чи можна оцінювати вдалість проєкту прибутками?»

«Енергія грошей — це ознака успішності компанії», — запевнила Ксенія Фурсова. Підприємниця вважає гроші ресурсом для досягнення кращих умов для втілення ідей: «Гроші — це спосіб оцінки результатів. За грошима стоїть те, що приносить нам задоволення, показує нас справжніх».

Втім, Тетяна Ізмайлова поставила під сумнів подібну теорію. Для неї гроші — це потік. Жінка працює з 14 років і вже встигла зрозуміти для себе, що гроші — другорядні. Першочерговою завжди залишатиметься ідея, яку варто постійно підтримувати енергією.


Обговорили також тему ведення бізнесу у парі з чоловіками. Наскільки це можливо в контексті родини та бізнес-відносин? Цікаво, що обидві спікерки бранчу Dream and Go ділять бізнес з теперішнім або колишнім чоловіком. І якщо Ксенія Фурсова з чоловіком ще з шкільних років і бізнес вони будували разом, то Тетяні довелось поступово дозволяти партнеру ставати частиною свого проєкту. Жінки поділились секретами шлюбних договорів, а Тетяна наголосила на тому, що навіть після розлучення Eat.Easy залишається для них із екс-чоловіком «улюбленою дитиною, а вони разом — татом і мамою проєкту».

Одне з найважливіших правил для авторки Eat.Easy: «Той, хто не прийняв смерть, не зможе прийняти життя. Тому перш ніж будувати бізнес, навчіться відпускати та делегувати. Ставтесь до своїх проєктів як до дітей. Вони виростають і приходять до нас за порадами із відчуття поваги, а не тому, що самі нічого не вміють».

Ксенія Фурсова розкрила власний лайфхак для всіх жінок, які шукають підтримки для своєї ідеї у чоловіків: «Не можна просто приходити до них на емоціях та видавати свої ідеї. Уявіть, що перед вами бізнес-партнер, якому потрібна аналітика, фундамент та логічні пояснення. Будьте готові підтвердити серйозність ваших намірів».
Ще одним корисним моментом бранчу став виступ Марини Герасименко — представниці компанії Euro Lifecare — з презентацією сучасного вітамінного комплексу для жінок «Поліфер». Гості дізнались про важливість підтримки жіночого організму під час початку циклу, а також разом протестували біологічно активний коктейль на смак.

Окремого компліменту заслуговував сніданок від ресторану Alaska: ніжні млинці з яблуком та вершковим соусом, брускети у поєднанні з карамелізованими овочами та червоною рибою, келихи ігристого — ідельне завершення трапези.

 

Під час бранчу гості мали змогу познайомитись та трохи розповісти про себе, таким чином отримавши нові корисні контакти. Адже всім відомо, наскільки важливий нетворкінг у розвитку власного бізнесу чи кар’єри.

На завершення програми Тетяна Ізмайлова підготувала унікальний майстер-клас «Усвідомлене тіло». Спікерка розповіла про свої способи прийняття та усвідомлення себе, про те, як колись їй було важко залишатися одною: «Про нашу історію з чоловіком. Коли нам було погано у стосунках — ми не розходились. Коли все стало добре — ми нарешті прийняли рішення розлучитися. І найважче у той період мені було залишатися наодинці з собою».

Пропустить через 7
Підприємиця розпочала з прийняття себе і довіри до свого тіла. Одна з її рекомендацій: почніть давати собі реальні обіцянки та виконуйте їх. Якщо сказали собі пройти сьогодні 3 000 кроків, пройдіть рівно стільки — не більше, не менше. Нехай тіло почне довіряти розуму в усьому.

«І найголовніше: матеріальне не говорить про мене справжню. Коли я заходжу у будь-яке місце, спочатку бачать саме мене. І навіть якщо у мене забрати все, я так само лишусь собою. Самопізнання — основа для будь-якої жінки», — сказала Тетяна.


Ще один яскравий, насичений потужною жіночою енергією бранч від Connecting Women та Незалежної національної премії «Жінка України» добіг кінця. Інна Катющенко нагадала про те, що вже у серпні ми зустрінемось знову задля нової зустрічі від жіночого ком’юніті Connecting Women. Слідкуйте за нашими анонсами!

 


 

Beauty Fresh

Новинки

10 Б’ЮТІ-НОВИНОК ОСЕНІ: ЗВОЛОЖУВАЛЬНА ПОМАДА, ТУШ ДЛЯ ГІПНОТИЧНОГО ПОГЛЯДУ І ПАРНІ АРОМАТИ

События

«ТАТО РОКУ 2021»: НАЙЯСКРАВІШІ МОМЕНТИ З ЦЕРЕМОНІЇ ВРУЧЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ПРЕМІЇ

События

Біохакінг: що робити зараз, щоб зберегти молодість?

События

Бренд жіночого одягу VOVK презентує новий Campaign Autumn-Winter 2021

Коллекции

SKORLYAEVA brand - новая формула твоего безупречного гардероба

Новинки

Вау-эффект на миллион: как добиться сияющего и молодого вида кожи

Уход за волосами

Масла для волос – здоровые и сильные пряди

События

Звільнити жінку від стереотипів: у Києві з’явився новий артоб’єкт

События

Першокласне навчання у школі «Оптіма»  

Новинки

Літня колекція Avon — 2021: новинки для спекотних відпусток, яскравих ночей і насичених буднів

Новинки

Соблазнительная сила волос

События

Каждый день - особенный: как прошел бранч «Жінка України» с участием Ульяны Пчелкиной и Ольги Барны

Тренды

Тренды в перманентном макияже

Тренды

Бренд OLYA MAK создан для тебя

События

Viva! провела масштабну премію Viva! Awards «Далі буде»: підсумки події

Тело

Bon Voyage: лучшие средства по уходу, которые стоит взять с собой в отпуск