Компанія EMET, GAME CHANGER індустрії краси, оновлює візуальний стиль

P

ЕМЕТ оновлює візуальний стиль, впроваджуючи сучасні елементи дизайну, щоб покращити взаємодію з брендом та забезпечити ефективний догляд за красою клієнтів у галузі естетичної медицини.

ЕМЕТ, авторитетний постачальник продукції у сфері естетичної та реконструктивної медицини в Україні, оновила корпоративний візуальний стиль. Рестайлінг спрямований на покращення користувацького досвіду взаємодії з брендом. Тепер сотні українських лікарів та косметологів зможуть ще краще сприймати інформацію про продукти та послуги EMET, спрямовані на ефективне і безпечне піклування про красу і здоров’я.

У процесі рестайлінгу було вдосконалено логотип компанії, розширено кольорову палітру, підібрано сучасні шрифти та використано градієнти. Новий логотип став більш сучасним і відображає основні цінності та напрямки діяльності компанії. Геометричні фігури стали ключовими елементами нового візуального стилю, що допомагають брендувати продуктові категорії: "коло", яке символізує косметологію та представляє людське обличчя; "ромб", що стилізовано зображає волосяний фолікул та позначає трихологію; і "багатокутник", який уособлює різноманітність та комплексність рішень.

EMET

Оновлений візуальний стиль став чистішим та зрозумілішим, прибрав візуальний шум, забезпечив комфортний користувацький досвід у взаємодії з брендом та покращує сприйняття пропозицій компанії клієнтами та партнерами.

Ольга Рогова та Аліна Зайднер – власники компанії EMET:

Роботи з рестайлінгу – це частина стратегії компанії EMET, яка спрямована на формування культури естетичної та реконструктивної медицини в Україні. Ми дбаємо про те, щоб наші партнери – косметологи та лікарі – були професіоналами своєї справи, адже від цього залежить не тільки краса, але й здоров’я їхніх клієнтів. Це неможливо без належної візуальної комунікації на всіх рівнях – від логотипу до інформаційних матеріалів. EMET – лідер та game changer в індустрії краси. Ми продовжуємо молодість і красу людей, розвиваючи експертів та індустрію, встановлюючи стандарти якості та професіоналізму.

EMET


Довідково 

ЕМЕТ працює у сфері естетичної і реконструктивної медицини з 2011 року, поліпшуючи зовнішність клієнтів за допомогою науково-дослідного підходу. ЕМЕТ змінює правила гри в галузі краси. Компанія продовжує молодість та красу людей через розвиток експертів й індустрії, — водночас — це місія “ЕМЕТ”. У портфелі зібрані найкращі світові бренди, серед яких Neuramis, VITARAN, ESSE, PETARAN POLY PLLA, IUSE, EXOXE.

ЕМЕТ формує культуру й ринок, задає тренди та задовольняє потреби клієнтів (дистриб'юторів, лікарів-косметологів, медичних клінік) в ефективних і безпечних продуктах, комплексних знаннях та рішеннях у сфері естетичної і реконструктивної медицини з фокусом на наданні сервісу високого рівня.

Естетична і реконструктивна медицина – динамічно зростаючий сегмент світового ринку краси та здоров'я. Основні напрями – ботулотоксин та філери, передові технології у лазерній терапії та підтягуючих операціях і космецевтика. Обсяг ринку – $130 млрд у 2023 році, а до 2032 року він виросте до $571,6 млрд.

Beauty Fresh

Новинки

Анастасія Цимбалару в колаборації з косметичним брендом PTASHKIN SAD запустила свою лінійку косметик

Події

Стратегії Anti Age від Алуніки Добровольської та Тетяни Шевчук: деталі події від Connecting Women

Тренди

Сережки з перлами: нюанси та критерії вибору

Події

Як пройшов бʼюті день INSTYTUTUM у салоні краси Leo Beauty Club

Догляд за волоссям

Як правильно мити голову, щоб не пошкодити волосся

Події

Клубна зустріч Connecting Women на тему «Стратегія Antiage: краса, здоров'я, гормони»

Події

Голос жінки: Євгенія Власова розкрила секрети зцілення через музику на події від Connecting Women

Колекції

Найновіша колекція Calvin Klein Jeans – на що звернути увагу?

Wellnes&travel

Відкрий для себе світ стретчингу разом зі студією Naumova stretching!

Події

Напередодні Івана Купала: запрошуємо на зустріч-практикум з Євгенією Власовою «Жінка, яка звучить»

Обличчя

Сміливий б’юті-експеримент від Beauty.ua: редакція тестує цифрову діагностику шкіри у BROCARD

Обличчя

Новий вимір зволоження: Medik8 презентував крем Total Moisture Daily Facial Creme

Тіло

Як досягти здорової шкіри з Mary Kay: рекомендовані засоби для догляду

Події

Особистий бренд: 50 активних українок зібралися на благодійному бранчі Connecting Women

Обличчя

Все, що вам потрібно знати про вибір пінки та гелю для вмивання

Події

«Життєва енергія»: як пройшов бранч Connecting Women за участю Каті Жесть