«Шлях героїні проходить через пошук своєї унікальної жіночності» – саме з цих слів засновниці платформи Connecting Women, видавчині Viva! Україна та «Єдина» Інни Гелетюк, розпочався захід.
На події виступили відомі українські акторки театру та кіно Даша Малахова, Анна Саліванчук та Світлана Охрименко.
Їх історії стали потужним джерелом мотивації для жінок, які зібралися на бранч.
Серед учасниць заходу – бізнес-вумен, соціальні діячки, представниці креативних індустрій. Говорили про те як не конкурувати, а підтримувати одна одну, діяти в синергії та черпати сили зі спільного досвіду.
«Я з 4х років мріяла бути акторкою. В 50 я спитала себе «а що я зробила в житті особисто для себе?» І пішла освоювати професію» - ділиться своєю надихаючою історією акторка Світлана Охрименко.
«Різні ролі жінки не виключають одна одну: можна бути і інтелектуалкою, і фермеркою, можна пробувати себе в різних напрямках, професії майбутнього – саме на стику. Але коли ти йдеш до публічності та лізеш «на гору», має бути причина туди лізти» – вважає Даша Малахова.
«Війна не має нас зупиняти. Вона додає сил і рішучості рухатися вперед та здійснювати свої мрії. Тільки ти сама можеш зробити себе щасливою, взявши відповідальність за свій емоційний стан» – поділилася думкою Анна Саліванчук.
Особливим моментом став виступ співачки Анни Добриднєвої, яка завершила захід піснею про мир, залишивши в серцях гостей тепло та надію.
Передноворічну атмосферу створила мережа квіткових бутиків «Чайна Роза», а її засновниця Марія Булка провела майстер-клас із загадування бажань.
Бренд Artdeco потішив учасниць макіяжем від провідних візажистів.
Німецький бренд ARTDECO створює доступну розкіш, яка дозволяє кожній жінці підкреслити свою індивідуальність та отримати найкращу якість за доступною ціною.
ARTDECO представляє нову лімітовану новорічну колекцію «Гламурний магнетизм», яка вражає своїми блискучими текстурами. Золото та срібло створюють святковий настрій.
Німецький бренд ARTDECO офіційно представлений в мережі магазинів BROCARD та в інтернет-магазині Brocard.ua.
Тамара Бичук, керівниця термального комплексу «Деренівська Купіль», нагадала про важливість SPA-відпочинку взимку та турботу про себе, познайомивши гостей з можливостями курорту.
Фешн-партнер події Бренд Vovk додав елегантності та стилю.
Корисна вода від Avalon та італійське ігристе від San Mare доповнили атмосферу бранчу.
Avalon – твоя ідеальна форма. Питна вода з артезіанської свердловини, яка має неперевершений смак та оптимально-збалансований склад.
Італійське ігристе San Mare. Живи в стилі Італія. Живи в стилі San Mare.
Подія також мала благодійну мету - підтримка збору коштів для 132 окремого батальйону та 114-ї бригади ТрО ЗСУ.
Організацією бранчу займалася команда Connecting Women – Анна Луценко та Ольга Женевська. Їхній талант до створення подій з душею та бездоганна увага до деталей перетворили захід на справжнє свято натхнення, тепла та нових можливостей.