Рекламная кампания Gucci с внучкой Грейс Келли

Шарлотта Казираги, принцесса Монако и внучка легендарной Грейс Келли, уже во второй раз сотрудничает с модным домом. Обе стороны очень довольны.

В прошлый раз, Шарлотта предстала в образе наездницы, на этот раз она представляет культовые лоферы, которые по всему миру узнают даже далекие от моды люди.

Носительница голубых кровей как никто другой справляется с задачей, поставленной дизайнером, — привлечь внимание к истории Gucci и подчеркнуть ценность традиций (эта модель обуви была создана в 1953 году). Для рекламной кампании под названием "Forever Now" Шарлотту сфотографировали Инес ван Ламсверде и Винод Матадин.

Beauty Fresh

Beauty Book

Кушон

Події

Національна премія «Жінка України 2025»: коли твій голос – це визнання і вдячність

Beauty Book

Каял

Обличчя

Сяйво без філерів: як масаж змінює обличчя – лайфхаки від експертки Олени Харченко

Обличчя

Beauty-гід: як зберігати косметику, щоб вона працювала на всі 100

Обличчя

Що таке тонування обличчя і як зробити ідеальний тон шкіри вдома

Обличчя

Фейс чарт: що це, для чого потрібен і як ним користуватись у макіяжі

Обличчя

Нонтуринг: головний тренд макіяжу – як зробити натуральний мейк без контурингу

Обличчя

Мікроконсилінг: що це таке, як проходить процедура та кому вона підходить

Обличчя

Що таке бронзинг і як правильно наносити бронзер для обличчя

Обличчя

Що таке бейкінг у макіяжі: техніка, поради та покрокова інструкція

Фітнес та дієти

Як схуднути за 5 днів: меню та правила дієти "Сходинка"

Фітнес та дієти

Білкова дієта для схуднення: меню на 7 днів

Гаджети

Цифрові тренди у сфері подарунків: чому електронні сертифікати – це майбутнє

Фітнес та дієти

Англійська дієта: як схуднути на 7 кілограмів за 21 день

Здорове харчування

Циркадні ритми: як харчуватися за біологічним годинником