Юлія Іскусних - засновниця українського бренду SCULPTOR

P

Про успіх, інновації розвитку, створення продуктів.

Створення власних брендів - тренд, що набирає популярності на всіх ринках. Своїми секретами поділилася засновниця українського бренду SСULPTOR Юлія Іскусних.

– Юліє, сьогодні Вас знають як одного з найуспішніших українських підприємців у сфері нарощування вій. З чого розпочався Ваш шлях у цій галузі?

Мій шлях почався ще у 2000 році саме у beauty-індустрії з шаленої, безумовної любові до цієї галузі. А у сфері нарощування вій почався з якогось інтересу. Я регулярно їздила на beauty-виставки, у тому числі на виставку Intercharm у Києві і дивилася, що нового є в перукарському мистецтві, які продукти з'явилися на ринку. На одній з виставок мені до рук потрапила листівка, на якій було написано "Нарощування вій". Мені було дуже цікаво – що це, як це? А коли я побачила, що це і як це, то я жахнулася! І в глибині своєї душі вирішила, що я зобов'язана довести це до ідеального, адекватного, на мій погляд, стану (сміється). Бо те, чого мене навчили перший раз – це якийсь кам'яний вік.

– Як Ви дійшли до створення власного бренду?

До створення свого бренду я дійшла за запитом моїх студентів та колег. На момент створення SCULPTOR я була чинним тренером, суддею, спікером, була відома у більшій частині LASH-світу, відвідала з майстер-класами не тільки країни Європи, а навіть Латинської Америки, на моєму рахунку були вже тисячі студентів. Більшість із них на сьогоднішній день досягли великих висот в індустрії. І ось, вони завжди питали мене: "Юліє, чому ви не створите свій бренд? Адже Ви так трепетно ставитеся до курсів, навчання, до своїх студентів. Ви створите найкращі вії та препарати!". І ось, у якийсь момент я поставила собі запитання: "А правда! Чому я не створю свій бренд?". Отак і прийшла ідея створити SCULPTOR.

– Бренду SCULPTOR вже майже 5 років і за цей час Ви випустили безліч продуктів. Пам'ятаєте, який був найперший?

Перший продукт SCULPTOR вийшов у 2018 році. Звісно, це були вії. З різницею в декілька тижнів ми випустили цілих дві серії. Напевне, було б дивно, якби першим продуктом в історії бренду матеріалів для нарощування вій було щось інше (поміхається). 

Юлія Іскусних

– Як створювалися перші продукти SCULPTOR?

Перші продукти були пробами пера. Вони створювалися виходячи з найбільших болей майстрів. На той момент, великою проблемою був колір вій. Лешмейкери зрозуміють, як важко тоді було знайти просто чорні вії, без сірості, зеленуватості, синяви… Саме тому ми випустили вії DIAMOND, вони стали першими ідеально чорними віями на той час. Далі, мій особистий біль – липка стрічка.  У жодного бренду на той момент не було тієї липкої стрічки, яку хотілося б мені. Щоб вона була світла, вузька, в міру липка, щоб на ній було зручно формувати пучки. Цю проблему ми вирішили, випустивши через декілька тижнів вії GOLD. І я дуже пишаюся тим, що на той момент у вій GOLD була одна з найкращих липких стрічок на ринку.

Звісно, нам треба було ще дуже багато чого допрацьовувати. Бо чим глибше ми йшли, тим більше у нас було запитів, ми хотіли врахувати побажання кожного клієнта та виконувати вимоги ринку... А ще ось це треба виправити, це вдосконалити… І так до сих пір! Покращувати можна до безкінечності. Тому ми знаходимося в безперервному процесі створення та вдосконалення.

– Як Вам вдалося вийти на європейський ринок?

На європейський ринок я, насправді, вийшла дуже давно. Тому що, повторюся, я дуже багато років пропрацювала тренером не лише в Україні, а й на виїзних майстер-класах у країнах Європи. Я приїжджала, навчала студентів, читала свої майстер-класи, передавала свою майстерність. Свій перший майстер-клас у Європі я прочитала, мабуть, ще в 2014-2015 році. На той момент LASH-сфера була ще на досить низькому рівні, а в європейських країнах тим більше. І ось з того моменту мене знає дуже багато майстрів у Європі. Це і мої колеги, і студенти. Тому коли я запустила свій бренд, вони це побачили і захотіли спробувати. Адже вони знають мене, моє ставлення до курсів, студентів, до заходів, знають загалом моє ставлення до LASH-сфери і те, що я стояла біля її витоків і зробила великий внесок у розвиток індустрії. Ось так потихеньку ми почали виходити на європейський ринок.

– Кілька тижнів тому Ви з командою SCULPTOR повернулися з турне європейськими виставками. У яких містах побували?

Ми з командою побували у 4 містах. Це Варшава, Мюнхен, Рига та Марсель. Це наш перший досвід міжнародних виставок, і одразу такий масштабний! Це був дуже захоплюючий та хвилюючий атракціон. Я шалено пишаюся тим, що ми це зробили. Особливо в нинішній ситуації це дуже велике досягнення для нашої компанії, яке, я впевнена, у майбутньому принесе свої плоди.

– Неймовірно! Як вас прийняли європейські майстри?

Дуже тепло! Майстри з великим інтересом підходили до стенду, купували продукцію, спілкувалися зі мною, з нашими тренерами та менеджерами. Вкрай приємно було отримувати компліменти про високу якість наших матеріалів та робіт. Багато хто робив компліменти нашим майстрам – не секрет, що українські beauty-майстри в Європі вкрай високо цінуються. Багато хто залишав контакти для співпраці, бажаючи стати нашими представниками. Якщо людина, яка бачить нашу продукцію вперше одразу виявляє бажання працювати на ній і продавати своїм клієнтам, то це багато про що говорить. Для нас велика честь представляти український продукт та індустрію у Європі.

Юлія Іскусних

– Які залишилися враження від виставок? Чи помітили Ви відмінності між LASH-сферою в Україні та Європі?

Враження від виставок залишилися найкращі! Звичайно, відмінності між LASH-сферою в Україні та Європі величезні. Мене тішить факт, що індустрія в Україні та наші майстри років на 5, а то й усі 20 (залежно від країни, звісно) попереду! Я пишаюся тим, що я брала участь у розвитку LASH-індустрії в Україні і зробила в неї величезний внесок. У нас індустрія на найвищому рівні. Я маю на увазі рівень послуги, якість виконання процедури, рівень сервісу. Приємно усвідомлювати, що європейки навчаються у наших дівчат, серед яких багато моїх студентів. 

Але я бачу, як ростуть і європейські майстри. Знову ж таки, я була в дуже багатьох європейських країнах. Щороку я бачила, як вони стараються, підтягуються, надолужують. Їм є куди розвиватися та куди рости. Хоча, звісно, і у нас в Україні є майстри, яким треба рости, тож я за постійний ріст, постійний розвиток, постійне вдосконалення.

– Цікаво. Чого варто очікувати від SCULPTOR найближчим часом?

На даний момент, у нас є величезна кількість продуктів, які вже в розробці. Багато з них вже стоять на виробництві на італійських фабриках, з якими ми зараз активно співпрацюємо. Тому, від SCULPTOR варто чекати нових крутих препаратів, які допоможуть зробити LASH/LAMI/BROW процедури ще крутішими та будуть вірними помічниками в роботі майстрам. Також для наших клієнтів ми готуємо засоби для домашнього догляду, які дозволять їм щодня доглядати за віями та бровами. Це будуть продукти, які допоможуть зробити і без того приголомшливий погляд ще більш приголомшливим. 

Ми завжди говоримо про те, що ми не майстри з нарощування вій, ми дизайнери погляду, і мені це дуже подобається. Тому що від того, як виглядають вії та брови, залежить і вираз обличчя, і внутрішній стан. Тому дуже круто бути у відповіді за цей елемент зовнішності. 

Beauty Fresh

Тренди

Денні сукні максі: як їх носити?

Новинки

Анастасія Цимбалару в колаборації з косметичним брендом PTASHKIN SAD запустила свою лінійку косметик

Події

Стратегії Anti Age від Алуніки Добровольської та Тетяни Шевчук: деталі події від Connecting Women

Тренди

Сережки з перлами: нюанси та критерії вибору

Події

Як пройшов бʼюті день INSTYTUTUM у салоні краси Leo Beauty Club

Події

Компанія EMET, GAME CHANGER індустрії краси, оновлює візуальний стиль

Догляд за волоссям

Як правильно мити голову, щоб не пошкодити волосся

Події

Клубна зустріч Connecting Women на тему «Стратегія Antiage: краса, здоров'я, гормони»

Події

Голос жінки: Євгенія Власова розкрила секрети зцілення через музику на події від Connecting Women

Колекції

Найновіша колекція Calvin Klein Jeans – на що звернути увагу?

Wellnes&travel

Відкрий для себе світ стретчингу разом зі студією Naumova stretching!

Події

Напередодні Івана Купала: запрошуємо на зустріч-практикум з Євгенією Власовою «Жінка, яка звучить»

Обличчя

Сміливий б’юті-експеримент від Beauty.ua: редакція тестує цифрову діагностику шкіри у BROCARD

Обличчя

Новий вимір зволоження: Medik8 презентував крем Total Moisture Daily Facial Creme

Тіло

Як досягти здорової шкіри з Mary Kay: рекомендовані засоби для догляду

Події

Особистий бренд: 50 активних українок зібралися на благодійному бранчі Connecting Women