Церемонія нагородження проходила в одній з найкрасивіших і сучасних локацій Києва - Osocor Residence - величезна відкрита резиденція на березі Дніпра, де розмістилося багато розваг для дітей і місць відпочинку для батьків, великий зал зі сценою, фуршетом, фотозонами - багато місця для всіх гостей, половина з яких - діти.
Кращі дитячі бренди підтримали ініціативу організаторів премії.
ТМ «Smile Baby» – бренд вологих серветок №1 серед виробників в Україні – офіційний партнер премії «Тато Року» надав татам-переможцям подарунки.
Також поруч розміщеною фотозоною ТМ «Smile Baby» на святі роздавали діткам вологі серветки, що були дуже до речі.
Продукція Smile baby проходить тестування в лабораторіях Європейського союзу, є гіпоалергеною та безпечною для немовлят від народження. Преміум серія Smile baby виготовлена з натуральних волокон бавовни та целюлози, які безпечні не тільки для дітей, але й для навколишнього середовища.
Smile baby Premium – новий рівень ніжності, який вражає!
Наталя Сипченко (Семпер Белла) Юлія Чорноус та Катерина Дьоміна (Санте Боте)
Ольга Шатило (співзасновник Українське Медіа Бюро) Тетяна Чесакова (співзасновниця AHEAD creative & event agency)
Гості та номінанти почали з'їжджатися до 17.00 і вже тоді їх чекало смачне частування.
Поруч з червоною доріжкою була розташована стійка з каталогами неймовірно витончених виробів від нашого партнера BUUNT - це елітні ювелірні прикраси, кожна з яких представляє собою справжній витвір мистецтва і відрізняється особливим стилем, вишуканістю і елегантністю.
BUUNT - це неповторний дизайн, сучасні технології і відточена тисячоліттями японська техніка обробки металу - Мокуме-Гане «BUUNT - КРАСА, НАРОДЖЕНА У ВОГНІ»
Генеральний директор компанії BUUNT Астахов Віталій Валерійович
Генеральний директор компанії BUUNT Астахов Віталій Валерійович мав честь нагородити переможця в номінації «Тато в бізнесі» Дмитра Борисова щедрим іменним подарунком.
Іменний подарунок для Дмитра Борисова від компанії BUUNT
Генеральний директор компанії BUUNT Астахов Віталій Валерійович та Інна Катющенко
Маленьких гостей на церемонії чекали цікаві розваги. Їх було багато, і діти, легко залишивши мам і тат, бігли знайомитися, освоювати територію і веселитися.
Розважали дітей агенція дитячих свят BUBBLEGUM PARTY - це найяскравіші дитячі свята: дні народження, новорічні свята, бебі шауєр. Дитячі актори, які понад 8 років розважає маленьких Киян
А також веселий кіт Моркішка, який ще й пригощав усіх смачними та корисними снеками від Полтава Сад - неймовірно корисною альтернативою чіпсів для сучасних дітей та батьків.
Також, маленькі гості познайомилися зі справжнім роботами від STEM-школа INVENTOR - міжнародною мережею позашкільних навчальних закладів, де діти віком 3-16 років навчаються програмувати та конструювати за допомогою конструкторів LEGO Education та освітньої версії гри Minecraft: ЕЕ.
Розваги йшли в режимі нон-стоп.
Смачним партнером заходу виступив бренд справжнього пломбіру МОРЖО. Ми знаємо, як діти люблять ласощі, тому МОРЖО приготували всім маленьким учасникам зону з частуваннями.
На зеленій галявині всі охочуючі змогли поласувалися смачним вершковим морозивом від МОРЖО.
МОРЖО: морозиво зі смаком морозива.
Кожен дорослий і маленький гість міг спробувати частування на будь-який смак. А ось втамувати спрагу в останній спекотний день осені можна було водичкою ТМ «Моршинська».
У великому залі зібралося багато гостей.
Вони змогли випити келих шампанського, перекусити, сфотографуватися біля красивого брендволу і поспілкуватися. Тим більше, що публіка зібралася дуже цікава... Стільки крутих татусів в одному місці ви не зустрінете більше ніде.
Партнером «Тато року 2021» також став бренд Кальцикер - препарат для побудови зубів і кісток з самого дитинства.
Кальцикер бренд - три унікальні продукти для діток, мам і татусів. Суспензії і м'які желатинові капсули з кальцієм і іншими важливими компонентами, в умовах недостатнього його споживання і засвоєння, допоможуть вирішити багато питань з дефіцитом основних біоелементів, важливих для росту і здоров'я зубів і кісток.
Всі бажаючі могли зробити круті фотографії на фоні яскравої фотозони, яка була організована партнером - фармацевтичною маркетинговою компанією Euro Lifecare.
Euro Lifecare - Турбота про ваше життя!
Сама церемонія пройшла в дуже теплій атмосфері.
Красиві, талановиті та палкі ведучі телеканалу 1+1 Марічка Падалко та Святослав Гринчук на височенному професійному рівні супроводжували свято та подарували незабутні емоції від перегляду гостям на заході.
Марічка та Святослав коротко розповіли про премію «Тато року», передавши слово Інну Катющенко - президенту компанії «ЕдіМедіа».
А потім на сцену піднімалися переможці, їм вручали нагороди і подарунки - теплі слова і привітання лилися нескінченним потоком.
10 кращих татусів України 2021 були названі і нагороджені, хто переміг в кожній з номінацій, читайте за посиланням. Ними стали ті чоловіки, що надихають, вражають та захоплюють.
Церемонію відкрив Ярослав Рогальський – молодий український співак, автор пісень. Юний романтик з чарівним тембром голосу, учасник телепроектів «Співають всі!» та «Голос.Діти-5», переможець Чорноморських ігор-2017.
Спеціальним гостем свята став кумир мільйонів українців - Wellboy. Представник останніх трендів в шоу бізнесі виступив перед другою частиною премії. Він запалив публіку своїми хітами.
А завершила концерту програму запальна співачка Наталка Карпа з хітами «Сонцезалежна», «Калина» та інші.
Номінанти, гості, організатори і партнери не просто чудово провели час, а й змогли побачити, як багато в Україні дійсно прекрасних батьків, і відчути, наскільки важливо підтримувати чоловіків на споконвічно жіночої території, а також зрозуміти, як круто, що все більше тат своїм прикладом підтримують тренд усвідомленого батьківства.
«Тато Року» - це знакова та важлива подія, мета якої популяризація ролі батька в нашому суспільстві через зразкових татусів у важливих для кожного життєвих сферах.
Слоган премії - Світу потрібні татусі – так, свідомі, люблячі та спрямовані.