За час існування масштабного Міжнародного фестивалю-конкурсу “Вибір року” в Україні було нагороджено понад 500 топових брендів та товарів у різних категоріях. Голосування з відбору найкращих включає комплексну та глибоку оцінку експертного комітету, аналіз анкетування споживачів компанією IPSOS, оцінювання маркетинговими агентствами та високим журі.
Зміна споживчих переваг впливає і на зміну кількості категорій. Так, починаючи з 2020 року у переліку номінацій Міжнародного конкурсу-фестивалю "Вибір року" з'явилася категорія "Гель-лаки та засоби для манікюру".
У 2021 році переможцем та фаворитом споживачів став міжнародний бренд Kodi professional. Це вже друга за рахунком перемога Kodi professional на Міжнародному фестивалі-конкурсі "Вибір року". У 2020 році бренд отримав аналогічну нагороду у категорії "Гель-лаки та засоби для манікюру".
Коментар Олени Грабельникової, керуючого менеджера Міжнародного конкурсу-фестивалю "Вибір року":
“Команда Kodi Professional другий рік поспіль складає найскладніший іспит на «відмінно». Це тест на відповідність вимогам клієнта до якості, просування, інтенсивності комунікації та підтримки контакту зі споживачами. Без цього важко два роки поспіль отримувати найвищі оцінки і утримувати лідерство. Ми вивчаємо клієнтські переваги у сфері нігтьової естетики, знаючи, що за серце клієнтів бореться багато брендів. Найкраще за версією «Вибір року» в Україні це робить Kodi Professional».
Олена Грабельникова, керуючий менеджер Міжнародного конкурсу-фестивалю "Вибір року"
Медаль "Вибір року" — насамперед, це визнання та любов клієнтів. Високий кредит їхньої довіри, який бренд зміг повною мірою покрити та реалізувати. Це атрибут успішності бренду, який впізнають понад 87% споживачів, із них 24% виберуть саме цей товар чи послугу для себе.
Що означає повторна перемога на наймасштабнішому конкурсі-фестивалі року, ми запитали офіційного представника бренду:
“Для Kodi professional це друга нагорода, першу ми отримали у 2020 році. Приємно усвідомлювати, що всі зусилля, докладені нашою командою, мали успіх. Це найвищий ступінь визнання, який може отримати бренд, а також найбільший стимул рухатись далі, підкорюючи нові вершини”, — прокоментувала Галина Тищенко, проектний менеджер бренду Kodi Professional.
Галина Тищенко, проектний менеджер бренду Kodi Professional
Kodi professional — міжнародний бренд, який пропонує широкий спектр продукції професійного сегменту у напрямках: нігтьова естетика, подологія, нарощування вій, моделювання брів, візаж, перманентний макіяж та апаратна косметологія. Продукція бренду представлена в багатьох країнах світу і вже понад 15 років займає лідируючі позиції на ринку індустрії краси.