Як це було: подробиці б’юті-заходу CIRCADIA DAY

У Києві відбулася яскрава подія для косметологів та представників бьюті-індустрії під патронатом бренду CIRCADIA.

Після 24 лютого українці у всьому світі вже довели, що наша нація не тільки найсміливіша та найпотужніша, але й ледь не найталановитіша. Хто не чув історій про те, як українські медійники, артисти, контентмейкери та інші спеціалісти сколихнули ринки Європи своїми ідеями, креативом та професіоналізмом. Так, до наших фахівців з бьюті-індустрії записуються черги клієнтів ледь не за місяць наперед. Це тектонічний зсув у мислені пересічного українця — розуміння того, що ми дійсно конкурентні на ринку країн європейського континенту та світу загалом. Тому, коли на кордонах країни продовжуються військові дії, тил має не просто жити, а активно розвиватись та готуватись до невідворотної перемоги.

Відомий американський бренд CIRCADIA, що представлено офіційно в Україні та країнах Східної й Центральної Європи компанією BMED, вирішив зробити яскраву та мотиваційну подію для понад 50 провідних косметологів та представників б’юті-індустрії. Гостинно прийняв івент ресторан італійської кухні La Fontana. Захід отримав назву CIRCADIA DAY, бо дійсно тривав впродовж дня (з перервами під час повітряних тривог).

Звичайно, більша частина гостей події — це косметологи, лікарі та власники бізнесів, що зараз знаходяться у Києві. Але компанія BMED не забуває і про інші області, організовуючи онлайн-навчання та точкові семінари.

Перша частина CIRCADIA DAY, що пройшла у форматі бранчу зі смачними та оригінальними закусками та смаколиками від La Fontana, була організовано як повноцінне навчання для молодих фахівців та майбутніх партнерів по бренду CIRCADIA. Кожна гостя бранчу отримала можливість не тільки пройти теоретичний курс, а й взяти участь у практичному елементі — проведенні процедури з професійною космецевтикою CIRCADIA.

“CIRCADIA DAY — це можливість зібратись з колегами у нетривіальній атмосфері та поспілкуватись про все, що допоможе нашому ринку не тільки вистояти, а й невпинно йти далі, знаходити нові шляхи та напрямки розвитку”, — говорить керівник відділу продажів BMED Альона Єрхова.

Вечірня частина івенту CIRCADIA DAY зібрала знаних та провідних спеціалістів індустрії, блогерів (Аліна Доротюк, LILU, Анна Антоненко, Ксенія Балимова та ін.) та представників спеціалізованих медіа, серед яких улюблені видання українців — VIVA!, Marie Claire, ELLE та інші.

Окрім презентації новинок від CIRCADIA, демонстрації миттєвої позитивної дії продуктів бренду на шкіру обличчя моделі та теоретичної ознайомчої інформації по інноваційним компонентам космецевтики, гості події стали першими поціновувачами оновленого меню ресторану La Fontana. Понад 10 оригінальних позицій, серед яких італійська паста, приготовлена з шоу-подачею у головці сиру “Фузілі чотири сири”, оригінальна закуска “Карпаччо-рулет з телятини”, ростбіф “Вітелло Тонато”, фірмовий десерт “Профітролі шу”, зробили вечір не тільки інформаційно наповненим, а й смачним.

Серед нових партнерів організатори івенту розіграли сертифікат зі знижкою 25% на стартову закупівлю CIRCADIA. Приємним сюрпризом для гостей гала-вечері стали презенти від бренду та компанії BMED.

“Вже зараз ми готуємо нову красиву зустріч, де представимо все необхідне для ефективної роботи у сьогоднішніх реаліях для наших постійних та нових партнерів. Наша мета — зробити CIRCADIA DAY постійним та бажаним форматом для навчання, спілкування та співпраці”, — коментує маркетолог компанії BMED Льоша Донцов.

Фотограф: Євген Зінченко

Beauty Fresh

Новинки

«Аврора» підтримала кампанію «16 днів проти насильства» разом із «Ла Страда–Україна»

Здорове харчування

Як відмовитись від солодкого: поради, які реально працюють

Обличчя

VK Cosmetics – це косметика, що діє, для жінок, які діють

Beauty Book

Пептиди для шкіри

Обличчя

Ніацинамід: що це, для чого потрібен і як правильно використовувати у догляді

Wellnes&travel

Шлях поза самокритикою: як звільнитися від внутрішнього судді

Нігті

Гель для нарощування нігтів: як вибрати, користуватися та доглядати

Wellnes&travel

Чому штучний інтелект не має бути твоїм “найкращим другом”

Wellnes&travel

Вправи від целюліту: як прибрати «апельсинову кірку» вдома і в залі

Фітнес та дієти

Банани у смузі можуть знижувати його користь — але не поспішай їх виключати

Здорове харчування

Чому деякі люди постійно роздратовані: коли злість маскує виснаження

Події

Проявленість, яка надихає: як пройшов бранч Connecting Women

Wellnes&travel

Чорна п’ятниця для інтровертів: як робити найвигідніші покупки онлайн, уникаючи натовпів

Фарбування

Спліт-фарбування волосся: як зробити, які кольори обрати, і чи варто взагалі

Здорове харчування

Мелатонін під прицілом: чи справді популярний “гормон сну” небезпечний для серця

Beauty Book

Тонік для обличчя