Рекламу аромата Chanel запретили из-за чрезмерной сексуальности

Британская организация по стандартизации рекламы Advertising Standards Authority (ASA) продолжает запрещать неугодную, с ее точки зрения, рекламу. В этот раз запрет коснулся ролика в поддержку аромата Coco Mademoiselle дома Chanel с Кирой Найтли в главной роли.

По словам представителей ASA, реклама имеет "излишне сексуальный подтекст" и непригодна для просмотра юными зрителями. Несмотря на все попытки Chanel оправдаться и аргументы о том, что образ актрисы в рекламе скорее "игривый и чувственный", нежели откровенно сексуальный, в ASA заявили, что ролик пригоден к просмотру взрослой аудиторией, а не юными зрителями и детьми, а значит, не должен транслироваться по телевидению в дневное время.
 

Beauty Fresh

Події

Національна премія «Жінка України 2025»: коли твій голос – це визнання і вдячність

Beauty Book

Каял

Обличчя

Сяйво без філерів: як масаж змінює обличчя – лайфхаки від експертки Олени Харченко

Обличчя

Beauty-гід: як зберігати косметику, щоб вона працювала на всі 100

Обличчя

Що таке тонування обличчя і як зробити ідеальний тон шкіри вдома

Обличчя

Фейс чарт: що це, для чого потрібен і як ним користуватись у макіяжі

Обличчя

Нонтуринг: головний тренд макіяжу – як зробити натуральний мейк без контурингу

Обличчя

Мікроконсилінг: що це таке, як проходить процедура та кому вона підходить

Обличчя

Що таке бронзинг і як правильно наносити бронзер для обличчя

Обличчя

Що таке бейкінг у макіяжі: техніка, поради та покрокова інструкція

Фітнес та дієти

Як схуднути за 5 днів: меню та правила дієти "Сходинка"

Фітнес та дієти

Білкова дієта для схуднення: меню на 7 днів

Гаджети

Цифрові тренди у сфері подарунків: чому електронні сертифікати – це майбутнє

Фітнес та дієти

Англійська дієта: як схуднути на 7 кілограмів за 21 день

Здорове харчування

Циркадні ритми: як харчуватися за біологічним годинником

Догляд за волоссям

Вирішуємо проблему: які салонні процедури впораються з посіченими кінчиками?