Bvlgari перезапускают свой самый популярный аромат

В 2005 году марка Bulgari запустила аромат Omnia Crystalline, который стал самым продаваемым во всей ее парфюмерной линейке. Этой осенью представители компании решили преумножить объявили о запуске его новой версии — Omnia Crystalline Eau de Parfum.

"Спустя почти что 10 лет после выпуска первой версии Crystalline, мы решили создать новую, более яркую и роскошную, — рассказывает парфюмер Альберто Морильяс. — В итоге, Omnia Crystalline Eau de Parfum получился более концентрированным, изысканным и сексуальным".

Композиция аромата открывается нотами лотоса и мандарина. Эту свежесть в сердце сменяют сладкие аккорды корня ириса и гелиотропа, а в базе — ноты сандалового дерева, сиамского бензоина и мускуса.

Лицом аромата стала модель Эдита Вилкевичуте.

Beauty Fresh

Події

Національна премія «Жінка України 2025»: коли твій голос – це визнання і вдячність

Beauty Book

Каял

Обличчя

Сяйво без філерів: як масаж змінює обличчя – лайфхаки від експертки Олени Харченко

Обличчя

Beauty-гід: як зберігати косметику, щоб вона працювала на всі 100

Обличчя

Що таке тонування обличчя і як зробити ідеальний тон шкіри вдома

Обличчя

Фейс чарт: що це, для чого потрібен і як ним користуватись у макіяжі

Обличчя

Нонтуринг: головний тренд макіяжу – як зробити натуральний мейк без контурингу

Обличчя

Мікроконсилінг: що це таке, як проходить процедура та кому вона підходить

Обличчя

Що таке бронзинг і як правильно наносити бронзер для обличчя

Обличчя

Що таке бейкінг у макіяжі: техніка, поради та покрокова інструкція

Фітнес та дієти

Як схуднути за 5 днів: меню та правила дієти "Сходинка"

Фітнес та дієти

Білкова дієта для схуднення: меню на 7 днів

Гаджети

Цифрові тренди у сфері подарунків: чому електронні сертифікати – це майбутнє

Фітнес та дієти

Англійська дієта: як схуднути на 7 кілограмів за 21 день

Здорове харчування

Циркадні ритми: як харчуватися за біологічним годинником

Догляд за волоссям

Вирішуємо проблему: які салонні процедури впораються з посіченими кінчиками?